FAQ

Mistet nøkkelchip?
Mistet nøkkelchip?
Svar:

Har du vært uheldig å mistet din nøkkelchip? Du kan ringe vekter på telefonnummer: 22 20 70 00 å få umiddelbar assistanse. Dette er en tjeneste som koster kr 300.

Mistet postnøkkel?
Mistet postnøkkel?
Svar:

Dersom du har vært uheldig å mistet din postnøkkel, kan du kontakte oss gjennom vårt kontaktskjema. Dette finner du under "kontakt oss". Videre kan vi avtale tidspunkt om henting av postnøkkel. Ny postnøkkel koster kr 200.

Mistet vaskekort?
Mistet vaskekort?
Svar:

Dersom du har mistet vaskekortet ditt kan du gi beskjed om dette gjennom vårt kontaktskjema. Vi vil deretter legge vaskebrikken i din postkasse. Ny vaskebrikke koster kr 100. 

Hvordan fyller jeg på vaksekortet mitt?
Hvordan fyller jeg på vaskekortet mitt?
Svar:

Påfylling av vaskekort skjer på en ekstern webside der du kan kontrollere kontodetaljer og saldo. Nummeret på vaskekortet fungerer som brukernavn og passord for innlogging.

Støy?
Støy fra andre beboere?
Svar:

Dersom du skulle oppleve forstyrrende støy fra andre beboere, og du vet hvor bråket kommer fra. Oppfordrer vi deg til å ta kontakt på egenhånd for å si fra om at lydnivået er forstyrrende. Du kan ta kontakt med vekter på telefon 22 20 70 00 om det ikke skulle bli bedre. Dette er en gratis tjeneste.

Det skal være stille etter klokken 23, men det betyr ikke at det skal være forstyrrende for andre beboere før klokken 23. 

Kan jeg sende pakken min til resepsjonen?
Kan jeg sende pakken min til resepsjonen?
Svar:

Resepsjonen tar desverre ikke imot pakker.

Hva skal jeg gjøre når nettet mitt ikke fungerer?
Nettet mitt fungerer ikke
Svar:

Er du usikker på om linjen fungerer som den skal? Kontakt Lynet support og de vil sjekke linjen din. Sørg for å oppgi rom nummer ved BSN.

Hvor skal jeg kaste ting?
Hvor skal jeg kaste ting?
Svar:

Søppelposer og papp går i rørene utenfor. Dersom posen ikke passer kan du benytte deg av søppelrommet som ligger bak B-blokken. Rommet er på bakkeplan og åpnes med nøkkelbrikken. 

Beholder for glass og metall finnes bak Bunnpris.

De største gjenstandene må tas til Haraldrud gjenbruksstasjon (link for mer informasjon).

Mindre husholdningsgjenstander kan tas til en av Oslos mange minigjenbruksstasjoner(link for mer informasjon). Det er gratis å levere.

 

 

Hvordan kan jeg leie bod eller parkeringsplass?
Hvordan kan jeg leie bod eller parkeringsplass?
Svar:

BSN tilbyr bodleie i både B- og C-blokken. Mer informasjon om dette finner du HER. Dersom du ønsker å leie bod kan du kontakte oss gjennom vårt kontaktskjema under "kontakt oss".

BSN tilbyr både intern og ekstern parkeringsleie. Mer informasjon om dette finner du HER. Dersom du er interessert i parkeringsplass kontakter du oss gjennom kontakskjema nevnt ovenfor med følgende opplysninger: navn, registreringsnummer på bil, adresse, telefonnummer og datoen du ønsker plassen fra.

 

Hvor lang er oppsigelsestiden?
Hvor lang er oppsigelsestiden?
Svar:

For familieleiligheter gjelder tre måneders oppsigelstid pluss inneværende måned. For alle andre leieobjekter er kontrakten uoppsigelig i perioden. Om du skal på utveksling kan du søke oppsigelse mellom semestrene. Dette skjer vanligvis i oktober/november. Utover dette kan du sende søknad om oppsigelse på særskilt grunnlag.

Hvordan rapporterer jeg en skade?
Hvordan rapporterer jeg en skade?
Svar:

Logg inn på "Min side". Når du er logget inn trykker du på fanemerket øverst i venstre. Deretter trykker du på vedlikehold.  Her ser du et "+" tegn øverst i høyre som du trykker på, og rapporterer skaden.

vaskeriet
Ledige boliger
Lurer du på noe? Send oss en henvendelse! Kontakt oss